loading...
هیئت روضة الزهرا (س)
بنيامين بازدید : 140 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (2)

رفتی و مانده در دلم نالۀ بی‌صدای تو

رفتی و مانده در دلم نالۀ بی‌صدای تو
چه زود مستجاب شد فاطمه جان دعای تو
تو تا حیات داشتی بهر علی گریستی 
علی به طول عمر خود گریه کند برای تو 
دست خزان رسید و زد لطمه به برگ یاس من
کاش کبود می‌شدی صورت من به جای تو 
بعد شهادت تو چون وارد خانه می‌شوم.....

درادامه مطلب....

 

رفتی و مانده در دلم نالۀ بی‌صدای تو
چه زود مستجاب شد فاطمه جان دعای تو
تو تا حیات داشتی بهر علی گریستی 
علی به طول عمر خود گریه کند برای تو 
دست خزان رسید و زد لطمه به برگ یاس من
کاش کبود می‌شدی صورت من به جای تو 
بعد شهادت تو چون وارد خانه می‌شوم 
می‌نگرم به هر طرف می‌شنوم صدای تو 
بود من و نبود من، رکن همه وجود من
با چه گناه پشت در شکست دنده‌های تو
روز ز پا نشسته‌ای روز دو دیده بسته‌ای 
شب ز چه رفت زیر گل روی خدانمای تو 
تویی که با نثار جان گشود بین دشمنان
بازوی بستۀ مرا دست گره‌گشای تو

هم ‌زره علی شدی هم‌ سپر علی شدی
فدایی ره علی، علی شود فدای تو
تو زیر تازیانه‌ها دویده در قفای من
چهار طفل نازنین دویده در قفای تو
قسم به اشک ماتمت قبول کن که میثمت
ریخته با شرار جان پارۀ دل به پای تو
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شور در تاریخ 1392/11/03 و 19:24 دقیقه ارسال شده است

لوگوبرای یه هیئت شهرقم
پاسخ : دوست عزیز طراح لگومون فعلا در دسترس نیست؛ هروقت اومد چشم؛ به روی چشم

این نظر توسط شور در تاریخ 1392/11/03 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

سلام بنظرم داداش طراحی شما قوی هست برام یک لوگوطراحی میکنید اگه طاحی میکنید خبرم کنید.
پاسخ : سلام دوست عزيز . چه طراحيي ميخواهيد؟
پاسخ : طراحي هاي ما خصوصي هستند. و مخصوص هيئت روضه الزهرا (س)


کد امنیتی رفرش
12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 2,746
  • بازدید کلی : 39,946
  • کدهای اختصاصی